Cynthia Ortega

dinsdag 26 juni 2012 13:28

Het Kamerlid Cynthia Ortega-Martijn is door het bestuur van de ChristenUnie niet op de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen geplaatst. Aangezien er over deze beslissing verschillende meningen leven binnen deze partij willen we als lokale kiesvereniging Delft hier kort aandacht aan besteden. Als bestuur hebben we besloten om de selectiecommissie en het landelijke bestuur te steunen in hun besluit. Het is een moeilijke afweging, maar een van de redenen is dat de selectiecommissie volgens ons het beste en meest volledige overzicht heeft om naast het selecteren op alle individuele kwaliteiten/expertise ook een goed team samen te stellen.
Aangezien er binnen onze kiesvereniging ook mensen een andere mening hebben, horen we graag of meer van onze leden vinden dat we hier een andere keus in moeten maken. Dat kan op twee manieren: door met ons als bestuur contact op te nemen of door een petitie te steunen die het landelijke bestuur oproept een andere keuze te maken. Meer over de petitie op http://www.petities24.com/steun_kamerlid_cynthia_ortega_martijn. Contact met het bestuur graag via secretariaat@delft.christenunie.nl .

Reacties op 'Cynthia Ortega'