Debatavond: Jihadcity of Stad van Vrede?

20150520+debatavondmaandag 25 mei 2015 19:03

Op donderdag 4 juni a.s. organiseert de ChristenUnie/SGP-fractie Den Haag een debatavond over: “Den Haag: Jihadcity of Stad van Vrede?” Niet alleen in het Midden-Oosten en in Afrika gaan jihadisten dagelijks hun wrede ongenadige gang jegens andersdenkenden. Maar ook in onze internationale stad van vrede en recht heeft het jihadisme het afgelopen jaar als nooit te voren de kop opgestoken. En zelfs zo dat Den Haag, notabene door jihadisten zelf, tot jihadcity is gebombardeerd; de jihadhoofdstad van Nederland.

De Haagse ChristenUnie/SGP-fractie heeft zich het afgelopen jaar nadrukkelijk en stevig geroerd in het debat hierover. Hoog tijd om met u als kiezer en/of betrokken bewoner van gedachten te wisselen. Onder andere Tweede Kamerlid Gert-Jan Segers (ChristenUnie) zal aanwezig zijn en daarnaast nog een aantal deskundigen en betrokkenen, zoals Selma Ablak van Dialoog Haaglanden.

Deze avond is uw kans om uw inbreng te leveren op dit zo actuele en prangende onderwerp, uw inzicht te vergroten en uw mening aan te scherpen... of te veranderen. De debatavond begint om 20.00 uur, vindt plaats in Wijkgebouw Eltheto, Azaleastraat 2 (tramhalte Azaleaplein, lijn 3; betaald parkeren tot 21.00 uur). U bent van harte welkom! En breng gerust gasten mee. Graag ontvangen we uw aanmelding via christenunie/sgp@denhaag.nl