Oud-gedienden in het zonnetje

vrijdag 16 februari 2007 20:05

Namens het Landelijk Bestuur zijn tijdens de algemene Ledenvergadering van de ChristenUnie Delft en Schipluiden op 15 februari jl. maar liefst vijf leden in het zonnetje gezet. Ze werden wegens jarenlange inspanning geeerd met de zilveren ChristenUniespeld.

Onder 'valse voorwendselen' waren vier van de vijf oud-gedienden naar de ledenvergadering gelokt. Daar troffen zij Bert Niehof, die namens het Landelijk Bestuur de reis vanuit Arnhem had gemaakt om speciaal deze personen te bedanken voor hun jarenlange inspanningen voor GPV, RPF en/of ChristenUnie.

De heren Chris Mensinga en Jan van den Doel (beiden oud-raadslid), Aad van Leeuwen (oud-penningmeester/-secretaris), Bram de Boer (oud bestuurslid en jarenlang fractiesecretaris) en Dick van der Goot (vele jaren bestuurslid, tevens commissielid) vielen deze eer te beurt. Helaas kon de heer Mensinga niet bij de vergadering aanwezig zijn. Hij ontving zijn blijk van erkenning op een later moment.

Naast de gebruikelijke onderwerpen (Jaarverslag, begroting e.d.) voerde ook Koen de Snoo, nummer vijf op de kandidatenlijst van de ChristenUnie bij de provinciale verkiezingen, het woord. Hij ging in op de belangrijkste punten van de ChristenUnie Zuid-Holland.

Hieronder een korte foto-impressie van - helaas - niet zo'n goede kwaliteit.

Bert Niehof namens het Landelijk Bestuur aan het woord tijdens de ledenvergadering.  Bijna letterlijk in het zonnetje...
 Aad van Leeuwen  Bram de Boer
 Jan van den Doel  Dick van der Goot
 Koen de Snoo, nummer 5 op de kandidatenlijst voor de provinciale verkiezingen, aan het woord.

Reacties op 'Oud-gedienden in het zonnetje'