Voorblad vkp 2022donderdag 13 januari 2022 10:44

“Schenk aandacht aan alles wat waar is, alles wat edel is, alles wat rechtvaardig is, alles wat zuiver is, alles wat lieflijk is, alles wat eervol is, kortom, aan alles wat deugdzaam is en lof verdient.” Dit is een mooie aanmoediging (Filippenzen 4:8) om in de gemeente Delft mee aan de slag te gaan. En dat willen we als ChristenUnie Delft. Ons programma waarmee we de verkiezingen ingaan vertelt hiervan.

Aandacht maakt alles mooier! De kern zit in het woord ‘aandacht’. Aandacht geven aan je werk, aan wat je doet, aan wie je ziet. Aandacht geven aan de mensen om je heen; je familie, je vrienden, je buren, de mensen in Delft. Met het programma “Recht doen aan elke inwoner” laten we zien om wie het gaat in de lokale politiek in Delft. Alles wat je aandacht geeft groeit, een uitspraak van Aristoteles enkele eeuwen voordat Paulus bovenstaande noteerde. Daarom presenteren we met dankbaarheid het programma van ChristenUnie Delft met welke aandacht we aan de slag willen in de periode 2022 – 2026.

Reacties op 'Recht doen aan elke inwoner. ChristenUnie Delft presenteert verkiezingsprogramma'

Archief > 2022