Laatste nieuws over de campagnetour.

kandidaten CUlijstvrijdag 20 oktober 2006 15:42

Op donderdag 2 november komen de toekomstige Christenunie tweede kamerleden naar Delft. Op de foto hierboven de top 9 van de kandidatenlijst. Waarschijnlijk komen de eerste vijf of zes van de kandidatenlijst. Met de campagnebus zullen ze om 14.15 aankomen bij het gebouw van de studentenvereniging CSR: "confide". Hier zal het gezelschap welkom worden geheten waarna Andre Rouvoet in debat zal gaan met studenten over de onderwijsparagraaf uit het verkiezingsprogramma. Hierna zal het gezelschap rond 15.15 vertrekken naar de grote markt. Hier zullen de toekomstige tweede kamerleden in gesprek gaan met de Delftenaren. Wie tussen 15.30 en 16.30 op de markt is, krijgt dus de kans om de kandidaten op de lijst van de Christenunie een prangende vraag te stellen of zich te laten overtuigen van de noodzaak van Christelijk sociale politiek.

Bij de foto: Vlnr. (bovenste rij) Esmé Wiegman-van Meppelen Scheppink, Ernst Cramer, Martine van Meekeren-Vonk, Ed Anker, Cynthia Ortega-Martijn, Joël Voordewind, (onderste rij) Arie Slob, Andre Rouvoet, Tineke Huizinga  (foto: Ruben Timman / NoWords.NL)

Reacties op 'Laatste nieuws over de campagnetour.'

Archief > 2006