Aspirant wetenschappers ondervragen aspirant waterschapsbestuurders

dinsdag 11 november 2008 13:19

Lunchdebat in het kader van de waterschapsverkiezingen bij TU-Delft.
Op 12 november zullen enkele jonge CU'ers acte de presence geven bij het debat dat op de faculteit Civiele Techniek wordt georganiseerd.
Hieronder het persbericht dat hiervoor is uitgegeven.

Op woensdag 12 november organiseert de studievereniging Practische Studie in samenwerking met het dispuut Watermanagement een lunchdebat op de faculteit Civiele Techniek van de TU Delft over de waterschapsverkiezingen die plaatsvinden tussen 13 en 25 november.

Belangstellenden krijgen eerst een kort filmpje te zien over de werkzaamheden van het Hoogheemraadschap van Delfland. Daarna kruisen de kandidaten van de verschillende partijen met elkaar de degens over de watervraagstukken die Delfland nu en in de toekomst het hoofd moet bieden. Bij het debat zijn verschillende deskundigen op het brede terrein van water en waterbeheer aanwezig om de kandidaten van de partijen aan de tand te voelen. Ook aanwezigen in de zaal kunnen in het laatste deel van het debat hun vragen kwijt.

Het debat is bedoeld om de standpunten van de deelnemende partijen uit de verf te laten komen, zodat bezoekers na afloop beter weten wat de partijen vinden. En dus op goede gronden kunnen stemmen. Ook wil de organisatie op deze manier de interesse van studenten wekken voor het werk van de waterschappen.

Het Hoogheemraadschap van Delfland sponsort dit debat.

Locatie: faculteit Civiele Techniek, Stevinweg 1. zaal C
Tijdstip: Van 12.40 tot 13.45 uur.

Voor een (gratis) lunch wordt gezorgd.

Ook niet-studenten zijn welkom.

Reacties op 'Aspirant wetenschappers ondervragen aspirant waterschapsbestuurders'