ChristenUnie Delft kiest Joëlle Gooijer tot lijsttrekker

Groepsfoto_kleinGroot1TOP.jpg

Kandidaten, v.l.n.r.: Hugo Vos, Jabco Vreugdenhil, Sietse Bolt, Joëlle Gooijer, Jeanieke Kuijper, Leen de Graaf

zaterdag 30 november 2013 13:14

Joëlle Gooijer is tijdens de Algemene Ledenvergadering van de ChristenUnie unaniem verkozen tot lijsttrekker van de ChristenUnie in Delft. “We zijn erg blij dat Joëlle Gooijer opnieuw beschikbaar is als lijsttrekker. Ze heeft het de afgelopen jaren heel erg goed gedaan in de gemeenteraad!” aldus voorzitter Leen de Graaf. Ook de rest van de kandidatenlijst, met onder andere commissielid Jabco Vreugdenhil (2) en nieuwkomers Hugo Vos (3) en Leen de Graaf (4) werd unaniem vastgesteld.

Lijsttrekker Joëlle Gooijer: “ Het is een voorrecht om namens de ChristenUnie in Delft in de gemeenteraad actief te kunnen zijn. We merken dat er goed rekening gehouden wordt met de punten die we inbrengen, en dat we ook als kleine partij veel kunnen betekenen in de gemeenteraad, ten dienste van de stad Delft. Er staat voor de volgende periode een mooi team klaar, met een mooie mix van ervaring en nieuw elan.”

Tijdens de ledenvergadering van 27 november is ook het verkiezingsprogramma vastgesteld. Daarin staan de plannen voor de ChristenUnie voor een betrouwbare overheid, een gezonde samenleving en voor duurzaam werken, wonen en leven in Delft.

Archief > 2013 > november