Zaterdag aftrap van de campagne!

knop_campagne_304x65woensdag 07 februari 2018 21:20

Nog een kleine zes weken en dan staat die welbekende dag weer voor de deur: verkiezingsdag! ChristenUnie Delft is klaar voor de gemeenteraadsverkiezingen en trapt zaterdag 10 februari de campagne af.

Komende weken wordt Delft weer gevuld met mensen in felgekleurde jassen van diverse politieke partijen; de campagnes voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 staan op het punt te beginnen. Ook de ChristenUnie staat in de startblokken. Afgelopen week is het definitieve verkiezingsprogramma overhandigd aan lijsttrekker Joëlle Gooijer. ‘Waardevol Delft’ is het thema dat dit jaar centraal staat in de campagne van de ChristenUnie. Een stad waarin iedereen zich thuis voelt en naar elkaar omziet, dat is een Waardevol Delft. De afgelopen vier jaar heeft de ChristenUnie zich met twee zetels hoopvol en realistisch ingezet voor Delft. Ook de komende periode wil de ChristenUnie dit doen. Om zo waardevol te kunnen zijn voor Delft.

Zaterdag 10 februari wordt de campagne van de ChristenUnie officieel afgetrapt, om 13 uur in Molen de Roos. Het verkiezingsprogramma wordt hier verder toegelicht, de speerpunten worden gepresenteerd en een geheimzinnige ‘waardevolle actie’ voorbereid. Het volledige verkiezingsprogramma is te lezen op deze site. Blijf op de hoogte van de verkiezingsvorderingen in Delft: het worden waardevolle weken!

De voorzitter van de programmacommissie, Jabco Vreugdenhil, overhandigt het verkiezingsprogramma aan lijsttrekker Joëlle Gooijer. Op de foto worden zij geflankeerd door de schrijvers van het verkiezingsprogramma. Van links naar rechts: Bert van der Woerd (plek 2 op de kandidatenlijst), Leen de Graaf (commissielid Ruimte en Verkeer van de gemeenteraad), Jeanieke Kuijper (commissielid Sociaal Domein en Wonen van de gemeenteraad) en Sytse Alkema (bestuurslid en nr 4 op de kandidatenlijst). Niet op de foto staan de schrijvers Dick van der Goot en Timo Dijkstra.

Archief > 2018 > februari