Kandidaten Gemeenteraadsverkiezingen 2018 Gezocht!

Groepsfoto_kleinGroot1TOP2.jpgwoensdag 14 juni 2017 17:50

Op 21 maart 2018 zullen in heel Nederland weer Gemeenteraadsverkiezingen worden gehouden. Als ChristenUnie Delft willen wij ook in onze stad graag opnieuw met een goede lijst deelnemen. Zodat we ook komende periode kunnen werken aan een betrouwbare en dienstbare overheid, een gezonde en betrokken samenleving en een stad waarin we duurzaam kunnen werken, wonen en leven. Daarom zijn wij op zoek naar nieuwe leden voor de fractie.

Heeft u intresse in de politiek, voelt u zich betrokken bij de stad Delft en wilt u op de ChristenUnie kieslijst staan? Laat dit aan ons weten! U kunt uw interesse voor de lijst voor 30 juni 2017 aan ons doorgeven. In de profielschets kunt u de kenmerken vinden die wij zoeken in een fractie/raadslid.

U kunt uw eigen belangstelling kenbaar maken per e-mail, met daarin uw motivatie en relevante ervaring (al dan niet in politieke functies), te sturen naar selectiecommissie@delft.christenunie.nl. Heeft u nog vragen vooraf, mail gerust ook één van de huidige fractieleden (fractie@delft.christenunie.nl).

U kunt ook andere mensen voordragen door een e-mail te sturen naar de selectiecommissie, met daarin de naam en contactgegevens van de door u voorgedragen persoon, plus een korte toelichting waarin u vertelt waarom u die persoon geschikt acht. De selectiecommissie zal dan contact met hem of haar opnemen. Ook uw suggestie horen wij graag voor 30 juni 2017.

Eind augustus zal vervolgens, eventueel door middel van selectiegesprekken, een advieslijst samengesteld worden. De definitieve kieslijst zal vastgesteld worden op de algemene ledenvergadering in het najaar.

Wij hopen op uw belangstelling en reactie!

Profielschets Fractie_Raadslid329,5 kBapplication/pdfdownload

Archief > 2017 > juni