ChristenUnie sluit campagne af met flyer-actie

maandag 01 maart 2010 13:21

Zaterdag hebben 8 enthousiaste ChristenUnie leden in totaal ruim 20 uur geflyerd om de ChristenUnie onder de aandacht te brengen. Maandag en dinsdag worden de laatste flyers in delen van Delft huis aan huis verspreid.

Alle lof naar onze vrijwilligers. Onze vrijwilligers hebben de afgelopen weken in totaal ruim 50 uur in de kou en de regen staan flyeren. Af en toe kregen we hele leuke reacties. Zo kregen we bemoedigende schouderklopjes of lof over onze standpunten. Bijvoorbeeld over ons standpunt omtrent cultuursubsidies en openbaar vervoer.

Ook lieten sommige kiezers weten dat ze voorheen nog niet op de ChristenUnie hadden gestemd, maar nu wel overwogen. Een bemoediging voor onze inzet de afgelopen jaar en een zetje in de rug voor de komende jaren.

De meeste campagne activiteiten zitten er inmiddels op. Maandag en dinsdag zullen de laatste flyers worden verspreid. In totaal hadden we 5.000 flyers besteld, waarvan het merendeel verspreid is.

Reacties op 'ChristenUnie sluit campagne af met flyer-actie'

Archief > 2010