ChristenUnie Delft in het nieuws

maandag 04 januari 2010 19:48

Als kiesvereniging zijn we trots op onze nieuwe lijsttrekker: Joëlle Gooijer. Het bleef ook voor de buitenwereld niet onopgemerkt. Maar de media aandacht stond vooral in teken dat de ChristenUnie nu zonder SGP aan de verkiezingen mee doet.

RTV West, AD Delft, Reformatorisch Dagblad, Trouw, Stadsradio Delft en het Nederlands Dagblad besteedde aandacht aan de kwestie. Zo kopte het Nederlands Dagblad neutraal: “ChristenUnie en SGP in Delft niet samen verder”. Maar sommige media wisten er een eigen draai aan te geven. Volgens de onderkop van dagblad Trouw zou er tussen de SGP en ChristenUnie zelfs ruzie zijn.

Het AD laat Harold van Til aan het woord over onze nieuwe lijsttrekker. “Ik ben ervan overtuigd dat zij op een kundige en aansprekende manier de standpunten van de ChristenUnie voor het voetlicht kan brengen'' zegt Harold in het AD.

Behalve voor onze nieuwe lijsttrekker, was er ook aandacht voor ons OV-standpunt. TU blad De Delta besteedde daar bijvoorbeeld aandacht aan. Ook de website Delftnieuws besteedde aandacht aan de nieuwe dienstregeling in combinatie met ons OV-standpunt.

Reacties op 'ChristenUnie Delft in het nieuws'

Archief > 2010