Kick-off Perspectief Delft op 31 oktober

PerspectieF Delftdinsdag 25 oktober 2016 11:54

PerspectieF, de jongerenafdeling van de ChristenUnie, zal binnenkort ook vorm krijgen in Delft en omstreken. Een fris team maakt zich hard om ook jongeren en studenten in Delft een plek te bieden om in aanraking te komen met de politiek.

Op 31 oktober zal het kick-off event van PerspectieF Delft plaats vinden. De eerste activiteit zal worden gehouden in studentensociëteit Confide aan de Oude Delft 9. De activiteit zal een ontspannen avond zijn waarbij PerspectieF’ers en andere geïnteresseerden elkaar leren kennen door met elkaar een maaltijd te nuttigen. Aansluitend zal er een kortdurend interactief deel doorlopen worden om te weten te komen wat jullie beweegt en om te ontdekken wat jullie interesses zijn. De avond zal afgesloten worden met een borrel.

Wil je betrokken raken bij PerspectieF in Delft? Of kijken wat w Kom dan naar het kick-off event van PerspectieF Delft e.o.. Aanmelden voor het eten kan door een mailtje te sturen naar delft@perspectief.nu of je aan te melden voor het Facebook event. We zien je graag tegemoet bij het eerste event! Kom je ook?

Op een rijtje:

Reacties op 'Kick-off Perspectief Delft op 31 oktober'